КОНЦЕПЦІЯ DIR

Що таке "Концепція DIR"

Концепція DIR — офіційна назва методу, який є тим, що розвиває – D (developmental), враховуючи I (individual difference) індивідуальні відмінності дитини або дорослого та з опорою на теплі дружні стосунки з дитиною, наповнені довірою – R (relationship–based).

Автори DIRFloortime – Стенлі Ґрінспен, доктор медичних наук, і Серена Відер, доктор психології. 

Стенлі Ґрінспен (1941-2010)  був професором психіатрії та педіатрії в Медичному Університеті ім. Джорджа Вашингтона, директором ICDL (Interdisciplinary Council on Development and Learning). Він також був засновником (разом із Сереною Відер) і президентом центру допомоги дітям раннього віку з нейровідмінностями та їхнім сім'ям, який називався "Від нуля до трьох", директором Наукового центру психічного здоров'я з розробки клінічних програм розвитку для дітей у Національному інституті психічного здоров'я (NIMH). Доктор Ґрінспен був визнаний авторитетом у сфері клінічної роботи з дітьми раннього та дошкільного віку, які мали когнітивні та емоційні труднощі у розвитку. Під його керівництвом було створено багато регіональних проєктів і мережа взаємодії фахівців.  

Д-р Ґрінспен був ушанований найвищої нагородою Американської психіатричної асоціації за свої дослідження у галузі психіатрії; він є автором близько 40 книжок, які перекладені більш ніж 12 мовами; його статті друкувалися у передових ЗМІ по всьому світові.

Ключові ідеї DIR